.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آموزش و پرورش ، مدارس مستهلک را نفروشد
استاندار مازندران با تاکید بر استفاده بهینه از فضاهای آموزشی اظهار داشت: آموزش و پرورش استان اجازه ندارد مدارس قدیمی و مستهلک خود را به شهرداری ها بفروشد...
آموزش و پرورش ، مدارس مستهلک را  نفروشد

سید محمد میرکریمی با تاکید بر استفاده بهینه از فضاهای آموزشی اظهار داشت: آموزش و پرورش استان اجازه ندارد مدارس قدیمی و مستهلک خود را به شهرداری ها بفروشد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سید محمد کریمی در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در استانداری افزود: مجلس می تواند در موسم تصویب بودجه برای تبدیل به احسن کردن مدارس لایحه ای تصویب کند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه هر کشوری متناسب با توسعه آموزش و پرورش خواهد بود و کشوری که نتواند آموزش و پرورش توسعه یافته داشته باشد علیل است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه بسیاری از مسائل و مشکلات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جوامع با توسعه آموزش و پرورش محقق می شود، تصریح کرد: نقش خیرین در ساخت مدرسه طی سال های اخیر بسیار چشمگیر بوده است.

کریمی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره خیر مشهور استان مرحوم عبدالحمید داراب از رسانه ها خواست تا برای توسعه آموزش و پرورش و توسعه متوازن در کشور تلاش کنند.

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران نیز در سخنانی با اشاره به اینکه جلب مشارکتهای مردمی یکی از اهداف توسعه آموزش و پرورش است، اظهار داشت: توسعه روزافزون کشورهای صنعتی اکنون مبتنی بر تحول در نظام آموزش و پرورش آن کشورها بوده است.

ولی الله فرزانه افزود: وجدان کاری که یکی از مقوله های توسعه در جوامع بوده باید در کشورهای در حال توسعه تقویت شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.